04.11.2016 / Savjeti za poduzetnike

Plan prodaje – što je potrebno za liderstvo?

Jedan od najvećih izazova za upravljanje rastućeg posla je upravo izraditi plan prodaje i tako dobro usmjeriti tijek poslovanja. Navest ćemo neke od savjeta za male tvrtke o tome kako napraviti plan prodaje za poduzeće. Kod izrade plana prodaje treba voditi računa o mogućnostima vlastitih kapaciteta i prihodima koje namjeravate ostvariti.

Plan prodaje

Plan prodaje, mora biti realan, treba voditi racuna o mogućnostima vlastitih kapaciteta i prihodima koje namjeravate ostvariti.

Odredite skupinu potrošača

Odredite i opišite profil i vrstu budućih potrošača ili korisnika usluge prema kriterijima: starost, spol, školska sprema, prihodi, interesi, zemljopisna lokacija i sl.

Potrebno je odrediti hoćete li nastupati na lokanlnom tržištu, županisjkom, državnom ili inozemnom.

Segmentacija tržišta

Segmentacija tržišta vam omogućava da lakše odredite ciljno tržište i na pravi način zadovoljite zahtjeve tržišta. U praksi, ne postoji jedinstven način za segmentaciju tržišta primjenljiv za sve poslovne subjekte. Najbolji rezultati dolaze samo pravilnim kombiniranjem više strategija segmentacije.

Segmentacija poslovnih tržišta

Kupci na tržištu poslovne potrošnje (B2B) mogu se segmentirati po sličnim kriterijima kao i oni na tržištu krajnje potrošnje. Razlike proizlaze iz činjenice da poslovni kupci nisu fizičke, već pravne osobe, koje se proizvodima/uslugama koriste za stvaranje svog finalnog proizvoda/usluge ili za daljnju prodaju.

Analizirajte tržište i upoznajte konkurenciju

Ukoliko se planira povećanje postojeće proizvodnje ili usluga za 10 ili više posto, zatim ukoliko se mijenja postojeća asortimanska struktura, te kod onih projekata koji pokreću novu proizvodnju ili uslugu. Upoznajte potrebe potrošača i provedite istraživanje i analizu tržišta koje je od presudne važnosti za uspjeh projekta. Postoji niz besplatnih alata koje možete koristiti.

Marketing

Ovisno od okolnosti tržišta i uvjeta koji upotpunjuju promociju proizvoda na tržištu, potrebno je izabrati suvremeniji vid analize tržišta kao i oglašavanja. Određeni oblik marketinga koji usmjerava vaš proizvod do pravog kupca.

Za dodatnu pomoć obratite se našim stručnjacima u knjigovodstveni servis u Zagrebu ili knjigovodstveni servis u Osijeku.

Podijeli:

Nedavne objave